کشف محموله‌های 2میلیاردی احشام قاچاق در بندرلنگه 



فرمانده انتظامي شهرستان "بندرلنگه" از کشف63 رأس دام زنده قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ"مهراب کاظمی" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی به سه دستگاه خودرو وانت و سواری مشکوک و بلافاصله دستور توقف دادند. 
وی افزود: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرارکردند که در یک تعقیب و گریز سریع خودروها متوقف و در بازرسی از آنها جمعا تعداد 63 رأس گوسفند قاچاق کشف و ضبط کردند.
این مسئول انتظامی ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 2 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت : در این رابطه 3 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و خودروهای توقیفی به پارکینگ منتقل شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه خاطر نشان کرد:پلیس در اجرای وظایف ذاتی خود به صورت شبانه روز و مستمردر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تلاش می کند و اجازه هنجارشکنی ،خودنمایی و فعالیت مجرمانه به هیج فرد یا افرادی را نخواهد داد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها